Sista natten med katten!

Fy. idag vaknade jag med huvudvärk igen. Nej inte fyllsjuk :) kl är "bara" 8.30 och Jon har stuckit iväg till Stackmora för att hjälpa till hemma hos hans föräldrar. Jag ska dra mig in i duschen, äta frukost och sen åka till Sandhed. Maria och Jonas med barn är där. Vad som händer sen vet jag inte, får ta dagen som den kommer.

På söndag tar Maria o co med sig lilla selma hem = Vi blir utan kattunge :(
Trodde inte det skulle vara några problem, men katten är så himla go. Barnen får kånka med den hur mycket som hellst och dessutom känner inte Jon av någon allergi alls!! Jon börjar nästan jämt klia i ögonen när han träffar nya katter, speciellt kattungar, men inte nu. Så det hade varit perfekt katt till oss. Tur att jag vet var katten ska, det gör avskedet lite (lite) lättare. 



Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0