Te-mys och gamla minnen.

Efter några hektiska dagar känner jag mig lite lugnare idag. Barnen har sovit bättre, men är fortfarande förkylda. Hade värsta behövliga tekvällen hemma hos Mona igår. For dit direkt efter jobbet och blev bjuden på varma mackor, MUMS! Åkte inte hem förren barnen sov... Snacka om kvalitetstid :)  (Tack för det Jon.... och Mona såklart).

Idag har jag påbörjat väggmålning på barnens toalett. Skissen är klar, nu ska det dit färg. Jon tog på sig att handla hem färg... vilken!!!?? Ja det visar sig :) Kommer med en bild på resultatet bara jag blir klar.

Så länge får ni kolla in mina nyvunna kunskaper inom photoshop. (Fattar inte hur mycket det finns att lära). Nu kan jag i alla fall få till en extra tuch på bloggen, nice!! Det är inte mer än rätt att Emelie får vara del av första inslaget, det är ju hon som har lärt mig (och jag är trög....). Glad att hon inte gav upp, utan hittade lösningar för att lära en dumsnut som mig, och över msn dessutom... :)



Emelie är den där lilla skiten i sin pappas famn... själv är jag i centrum!!!! Det är länge sen vi träffades "på riktigt" nu. (springa på varandra på stan är inte "på riktigt"). Jag är så glad att jag hittade hennes blogg. Det har väckt många minnen.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: ulle

är det lill-maja som står till höger om dig ;)

2008-10-14 @ 14:24:11
Postat av: Sol Jenny

japp japp... hon ser lite trött ut men det var nog mest spex har jag för mig :)

Sol Jenny

2008-10-14 @ 20:06:49
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket!

Det kommer antagligen i tidningen inom kort, då kommer du nog förstå min ilska...

Roligt att lära sig photoshop, det går ju verkligen att göra jätte roliga saker :o)

Får sätta det på min "att lära mig" lista ;o)



Kram

2008-10-15 @ 10:51:29
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emelie

=) Vad fint du gjort!! Visst är det skoj? Och enkelt!! Det där kortet tittade jag på för inte så längesen i fotoalbumet. Det finns några till som är värda att visas... kanske det dyker upp nåt i bloggen snart!

2008-10-15 @ 18:10:15
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0