sämnlöst och kreativt.



Det blev bara en snabb fika i kväll. Jon somnade ändå vid TV:n, och eftersom jag drabbas av en kombination av rastlöshet och sömnsvårigheter så fort det blir mörkt och tyst i huset, så ägnade jag lite tid till att piffa på barnens toalett. Ja... Nu var ju utgångspunkten inte riktigt som på första bilden. Det var ett tag sen vi målade väggarna vita... men jag tycker det är ganska härligt att se den så här, före och efter!!! Det är otroligt vad lite färg och ett vackert motiv kan göra.

Bilden är tagen i början av sommaren på bryggan vid Holens badplats. Syskonkärlek, eller vad säger ni. När jag sedan "lekte" med den i photoshop lyckades jag få till den så den gick att använda på väggen. Jag älskar verkligen den här bilden, och är grymt nöjd med resultatet! 


Två små hjärtan på en brygga,
Tillsammans är ni två så trygga.
Eran mor och eran far,
Är så glada att vi er två har.


Nej, nu ska jag i alla fall dra mig till sängen. Blir nog lite läsning som vanligt innan John Blund hittar mig.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: michaela

VAD FINT :)

2008-10-21 @ 07:18:35
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: ulle

Men va snyggt det blev, tom mattan passade ju in nu :)Du kan gärna komma förbi och fixa vårat badrum.

2008-10-21 @ 07:41:09
Postat av: Emelie

Skitsnyggt!! (Lite humor också såhär på morgonen)

2008-10-21 @ 09:52:34
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Emma

Verkligen jätte fint!!! Jätte härlig bild...

2008-10-21 @ 16:16:41
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo, det är för jävligt med insomnia. Men du gör helt rätt som gör nåt vettigt av det hela. Själv kastar jag mig bara runt och får panik. Jättefina bilder på kidsen... och va stora de blivit. Tyckte det var nyss du var inne på MT-redaktionen med nyfödd Kalle.

Kram S

2008-10-21 @ 17:11:20
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Camilla

Gud vad du är kreativ och vad kanonbra det blev på toa. Verkligen fin bild på barnen.

Kommentar till andra inlägg med.

-De led inte ett dugg av att va ute men gud va slut Filip var på kvällen. De har lekt rejält ute.

- Håller med till hundra % blir heller aldrig tagen för att va vuxen. Iallafall inte på utseendet..

Kram kram. Meddela mig om du kommer på ett kändis tema...

2008-10-24 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0