TV, dagens redskap för ett skratt!!

Har lite tankar kring det jag sett på TV idag. Började morgonen med att titta på Nyhetsmorgon, som sedan naturligt följs av Efter 10. Idag pratade Malou om bröst, ett ämne jag inte tänker gå in på här (skönt va alla vänner?? ...men jag är nykter). Däremot gästades Malou av Berg och Gynning, och dom måste ju bara kommenteras. Jag försöker verkligen tycka att Carolina är en dryg, kass, dum blondin... men det slutar varje gång med att jag stannar till framför TVn och skrattar gott åt hennes kommentarer. Kanske hade jag lyckats bättre om hon inte hade haft Carina vid sin sida (en facinerande kvinna, I like) men tillsammans är dom fantastiska.

Men dom orden var även sista framträdandet i kvällens idol avklarat... HERRE GUD, vad jag skrattade! Lars är ju bara genialisk. Ja ja... vissa jurymedlemmar må tycka det får va färdigspexat, men va då!! Han spexar ju på rätt ställe. I texten sjunger han ju t.o.m "jag är väl lite ding"... konstigt att inte Anders Bagge påpekade likheten mellan Lars och Ugglan Helge, han liknade ju Johan med en sjöhäst....
Men jag tycker nog ändå inte Lars hör hemma i globen. Jag har jättesvårt för att hitta en självklar favorit. Måste jag får det nog ändå bli Robin E (härlig rock-kille, bara det räcker för mig) och Kevin (svärmorsdrömmen... det kan också räcka).

   
  

Nog om kändisvärlden...

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: michaela

Vad är det du säger ? Johan och Anna i Final eller Robin B :)

2008-11-02 @ 22:55:29
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Anna

Lars är bäst, men det vore tragiskt om han vinner Idol. Han måste få göra nåt eget annars blir det inge bra... Egen... ja det är han ju sannerligen. Men helskön, sjunger bra, och den egna låten han framförde på audition... Å VA BRA DE VA! Om Johan kommer till final är något väldigt väldigt fel... Jag tycker han bara är pinsam, man är väl för gammal, höhö! Alice och Kevin i final.

2008-11-03 @ 00:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0