Skogen gör gott



Idag gott folk jobbar jag. Bra, jättebra faktiskt. Men just nu (8:15) känns det lite tungt för jag har huvudvärk, inte bra. Hoppas det går över. Å andra sidan kan det vara mer avkopplande att jobba än att vara hemma ibland så det blir nog bra. 2 tabletter och lite kaffe så är jag nog igång :)

Ikväll är det åter dags för träning, också bra. Känner att kroppen faktiskt börjar komma igång lite mer nu, innan var jag ju helt förslappad så hämta posten utan bil hade ju varit ett framsteg bara det. Visst för att vara riktigt duktig borde träningspassen ökas ut med inte bara ett eller två utan helst fler varje vecka. Men, bättre lite än ingenting.

Igår fick jag en liten skogspromenad i alla fall. Tillsammans med barnen plockade jag 1 liter trattkantareller. Fick lov att komma ut även om barnen inte är helt krya (mest Ebba som är krasslig).

      

       

So loooong folks
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Va härligt att få jobba...hoppas verkligen huvudvärken inte fortsätter..

-själv tycker jag synd om mig själv..igår vid middagen så kom huvudvärken smygande och 1 timme senare började näsfanskapet att bli igentäppt..så nu jäklar är jag def. sjuk o har feber..men jobbar och tycker synd om mig själv...

-håller tummarna så du slipper min j-la åkomma..urk..

kram

2008-10-08 @ 09:36:15
Postat av: Malin B

Va härligt det ser ut på eran skogspromenad!! Ni skulle kanske ha plockat hinkvis med vitmossa också...kanske tjänat flis då ni sålt till dumma stockholmare som vill plantera om sina Orkideèr!!

puss

2008-10-08 @ 09:48:25
Postat av: Mona

Jaaaaaaaaa...mer mossa till folket!! :)

2008-10-08 @ 10:02:07
Postat av: Malin (the boss)

Har hittat till din blogg och medan du gör dig iordning för jobbet...så sitter jag och myser i soffan med en kopp kaffe och läser underhållande text. Så himla roligt med någon som skriver - så roligt att jag kommer att komma försent till mitt åtagande idag!

Hoppas din huvudvärk släpper för jag har fullspäckat schema till dig idag ;-)

Kramis

2008-10-08 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0