Plötsligt händer det..!!!!

Idag lämnade jag Kalle på dagis, han hade 5-års grupp. Därefter åkte jag och Ebba vidare till Malin (eller rättare sagt Maling mamma). Där bjöds det på kaffe och bulle, samtidigt som vi fick chansen att prata lite. Hade önskat att det blev oftare men men... Jag får se till att de flyttar hemöver :)


Vid lunch hämtade jag upp Kalle och vi begav oss hemåt. Därefter har Kalle haft en riktig femårs-trots-dag!! PHU!!! Han hade ett utbrott där han slängde upp alla små barnstolar i soffan. En stor hink med pärlor hälde han ut på golvet, för att sedan "simma" i dom. Mitt i det här skulle jag försöka få till en lasange. Jag var helt slut. Jon kom hem och jag fick bege mig till jobbet utan att ha ätit (eftersom maten blev försenad...). Jag behövde verkligen jobba lite, ränsa huvudet. När jag sedan kom hem hade min underbara sambo, inte bara städat vardagsrummet, han hade även möblerat om. Hur många där ute har en sambo som möblerar om hemma!!?? Det var supermysigt. Så nu ska jag sätta mig i soffan och kramas med honom :)



PÖSS PÖSS!!
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohhh... Det var verkligen jätte imponerande!

Vilken rolig överaskning det måste ha varit :o)



Kram

2008-10-16 @ 18:05:05
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Mike-MooseKiller

Jon e en riktig helylle-kille han, hoppas det går bra med jobbsökandet.



Kram

2008-10-17 @ 01:03:41
Postat av: Mona

4 öl på en torsdag...-jag är chockad..eller vänta nu..hum..imponerad!!



Kraaaaam

2008-10-17 @ 08:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0