Trött, men nästa helg blir det fjälluft!

Oj ojojoj oj oj. Igår var vi bara hemma. Gick och la mig före midnatt, och ändå har jag sovit till NU. 09.30!!!! Det är inte klokt. Hur kan man ligga och sova såååå länge och ändå känna sig trött!??? Får ta en kopp kaffe och hoppas att jag kommer igång.

Idag hoppas jag vi kan få lite gjort här hemma. I alla fall ta en snabbvända ute på gården och få bort sånt som måste bort innan snön kommer. Skulle vara skönt att få klart mitt projekt på lilla toaletten också, sen har vi allt vardagsplock som måste göras. Nästa helg är vi borta, vi ska till Fjäten. Ska bli så skönt. Känns så läääänge sen. Det är så underbart med fjällen, riktiga fjällen. Jag blir mer och mer förälskad för varje gång jag är dit. Tyvärr är det inte snö där än, men har vi tur kan det ju komma några vita flingor när vi är där.



Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jaa Kanske det blir :)

2008-10-19 @ 17:24:12
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Michaela

Heeej :) Ja det är det jag är Rädd ;) menmen jag får Blogga med andra handen och Datorn ska med till Fjällen så vi kan Blogga och Retas med JON om hur många timmar vi bloggar per dag xD

2008-10-19 @ 17:53:07
URL: http://Kriiiistall.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0