Från det ena... till det andra!!

OK. Var jag full av energi igår, så känner jag mig helt slut idag. Kommer att tillbringa, i alla fall förmiddagen, framför TVn med en kopp kaffe och min bok. Hoppas gårdagens energi kan infinna sig även idag, men nu tvivlar jag. Fast det är väl så det är... någonstans kommer ju uttrycket "upp som en sol och ner som en pannkaka" ifrån.

Pannkaka ja, tro vad man ska lägga på faten idag??? Jag inhandlade kycklingklubbor igår, för jag var sugen på kyckling igår. Idag vet jag inte vad jag är sugen på!!

Sugen??!! Dammsugen!! :) Välkommen hem till mig. Här skulle det verkligen behövas en duvning med snabeldraken idag. Ja en liten promenad med den kanske det blir senare. Bara jag har fått "vila" mig igenom morgonen ska jag se om jag kan dra mig iväg och köpa blomjord. Alla pelargoner behöver jord innan de tar plats i matkällaren. Måste ju fylla mina hyllor som Jon satt upp :)

På tal om hylla! Tack för alla som skrev och hyllade mig igår!

Tjing
Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0