Det snurrar i skallen.

Just nu är det väldigt mycke.

Skolan.
Vi har en vårshow på G, och det känns sådär. Blir nog bra men det är lite svårt för oss "ettor" att veta vad vi ska göra. Det löser sig säkert men det är många funderingar kring det just nu. Dagen efter showen däremot blir det FEST, och den ser jag verkligen fram emot.
Däremot har jag fått lite mer klarhet i hur min skolgång/praktik och ev framtida jobb ser ut. SKÖNT, och det är sååååå BRA!

Hemma.
Fullt upp. Åker på färja på lördag med svärmor och gänget då hon fyller år. Inga kläder har jag.... ja alla tjejer ni förstår dilemmat!!!! Dessutom måste barnens väskor packas eftersom de ska vara hos mormor under tiden.
Dessutom har vi mycket annat planerat före sommaren: Ramundberget och ski1000, Mormor fyller 80 år och helst ser jag att vi hinner en tripp till Stockholm (troligtvis inte), men kanske en tripp till furuvik.

Det fixar sig!!

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Framtiden blir vad man gör den till, man är sitt eget öde!!! Kloka ord..hm kanske jag tror i allafall att funkar så!



Fan vad kul vi ska ha i helgen!

Tjoho Tallin here we come!



Kram o sov gott / Anna

2009-04-15 @ 21:32:03
Postat av: mikkkan

jaa mina kläder finns ju !! haha

2009-04-15 @ 21:39:25
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Mona

-mina kläder finns också..ha ha

2009-04-16 @ 07:37:31
Postat av: mikkan

VADDÅ dina kläder ?? hon lånar ju jämt mina som du lånar UT ! tur att det är JENNY :) Bara gå hem å Plocka åt DIG jenny AV MINA KLÄDER SÅ TYST MAMMA :)

2009-04-16 @ 11:56:19
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Mona

Humpf..va...jag! :)

2009-04-16 @ 13:20:55
Postat av: mikkan

Ömmm aa ;)

2009-04-16 @ 14:19:05
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0