Tiden flyger iväg, och jag med den!

Varje gång jag sätter mig här och ska skriva lovar jag mig själv att jag ska bli bättre på att uppdatera, men varje gång sviker jag mig själv. Jag hinner inte med när tiden rusar förbi. Dessutom dyker det hela tiden upp saker vi ska iväg på... vilket i och för sig kan vara riktigt possitivt.

Förra helgen skulle Jon jobba. På fredagkvällen ringde dock familjen han skulle hjälpa och de hade fått magsjuka. Så när vi vaknade till ett strålande väder på lördagen slängde vi ihop en väska och begav oss upp til Storfjäten. Vi fick en underbar dag (och natt), med skoteråkning, utelek och senare bad i tunna med goa vänner. Men vips var helgen över.

Skolveckan har bjudit på mycket klippteknik, vilket är bra. Det är verkligen mer än en sak att tänka på när man ska klippa till, men ack så kul. Dessutom har vi så kul tillsammans, får passa på att hylla mina underbara klasskamrater med ett stort påskägg!!!!

Eftersom det nalkas Påsk är denna skolvecka redan slut. Vi har hemstudier idag, vilket betyder att vi kan ge oss av mot blåkulla redan på förmiddagen :)

Flyg försiktigt alla kärringar!!!
Se hela bilden

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Fick tavlan utav Anna igår :o)

Jätte fin!!!



Tack tack :o)



Kram

2009-04-12 @ 12:38:00
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0