ännu en dag ggggGGGgggGgggg


Kan inte låta bli att bjuda alla mina läsare på den här egobilden!!! Tycker själv det ser ut som jag håller på att födas på nytt... och skulle det vara så skulle man kanske kunna tyda bilden som att jag kommer få det lättare för att bli brun i framtiden... :) (om man nu får uttrycka sig så i sin blogg). Hi hi hi. Jag tycker i alla fall bilden är lite halvkomisk.

Vad håller jag då på med??? njuter av massage såklart. Idag har jag spenderat flera timmar i massagebänken. Först 30-45 minuter på morgonen då vår lärare gick igenom det vi hittills hade lärt oss (dvs rygg, skuldror och nacke). Jag anmällde mig lätt som frivillig :) Sen fick vi göra samma massage på varandra, vilket betyder att jag fick den igen. Därefter skulle vi gå igenom rumpmassage, och eftersom ingen annan ville ställa upp.... ja då fick ju jag lägga upp mig.
- Jenny du är väl inte så prydd, tyckte Sara.
Så där låg jag och fick rumpan knådad av läraren, och därefter av min massagekamrat. När rumpan var klar var det dags för vader och lår. När det var dags att sätta sig i bilen och styra hemåt var jag helt slut. fattar inte att man kan bli så trött av lite massage.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja det verkar vara en jobbig skola du går på! I helgen anmäler jag mig som massageträningskropp samt till hårfärgningsträning...får du in det i ditt schema ;) Kram kram

2009-08-03 @ 21:59:44
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Mona

Hörru hörru...JAG borde iallafall få första tjing!!

Ont i kroppen och tråkig på toppen! :)



kram kram

2009-08-04 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0