Crazy days!!

Shit vilka dagar. Igår åkte jag och Anna ner till Falun och stannade där över natten. Vi i klassen hade nämligen planerat in en klassfest och Anna hängde på, kul :) Redan i slutat av skoldagen började vi fixa varandras hår och när vi slutade for alla snabbt hem till sig innan vi samlades hemma hos Eve. För mig och Anna betydde "hem" ett gästrum i källaren i det lägenhetshus där mammas kompis (Anna Rosendahl) bor. En helt underbar tjej som alltid ställer upp med en säng, och mer därtill, när jag behöver. tack tack! En annan underbar Anna är Anna Gudmunds som är föredetta granne till mig och klasskompis mer syrran. Hon stälde glatt upp som chaufför till festen och räddade oss från en låååång promenad.

Festen hos Eve var helt crazy, ganska komiskt att ett gäng tjejer med så starka personligheter och olikheter fungerar så bra ihop! Kvällen avslutades på Harrys med dans och mingel. Duktig som var jag smet jag tidigare och liftade hem med Sara "mörks" pojkvän när hon skulle hem och vid 1 kröp jag ner i sängen.

När klockan ringde i morse var jag däremot DÖ! Lyckades dock dra mig upp och efter någon timme på skolan och en banan och en drickyoghurt senare återvände livet... Våra uppgifter idag bestod i att fixa håret på de nya ettorna. Vi blev indelade i team med elever från både tvåan och trean, vilket var otroligt kul. Nu återstår bara en dag i skolan denna vecka, fattar inte vart dagarna tar vägen?!!!

Eftersom jag inte hade någon kamera med mig (öh... jag vet konstigt!!!) har jag snott den här bilden från förfesten från Annas blogg. Det är ju trots allt jag som har tagit det... för vad vore en fest utan egokort!  ;)

Jag, Carran och fröken :)

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ha ha! Jag måste bara tillägga att´fröken´inte följde med eleverna ut, utan min kväll slutade efter förfesten, den i sig var alldeles så det räckte för en kväll... hi hi..

/ A

2009-08-21 @ 11:06:39
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha eller hur :) kanske vi borde göra oftare :D

2009-08-21 @ 16:43:10
Postat av: Denice

från Denice såklart.. glömde fylla i namn ;)

2009-08-21 @ 16:43:43
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Denice

Gratta Jon på namnsdagen föresten ;) hehe

2009-08-21 @ 16:46:22
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0