hemlig resa

Idag ska vi iväg... "somewhere"!!! På vårt schema har vi "kul-kul" dagar. Vi ska infinna oss på skolan kl 10. därefter ger vi oss av... hur?? ja det var ju en bra fråga! Väskorna, där vi ska ha sänglinnen, dricka mm, verkar det som vi ska lämna i något fordon men om vi själva får åka med är oklart. Det här är i stort sett allt vi vet! Hatar att packa när jag inte vet VAD jag ska packa. Jag som tar med alldeles för mycket när jag vet vart jag ska...

Jag tror dock vi kommer hamna på någon kursgård, stugby eller liknande. Om vi nu inte får åka med våra väskor skulle det inte förvåna mig om vi delas in i lag och får en karta och sen blir det tävling dit vi ska, jag tar nog springskorna på mig :)



Nej måste återgå till packningen nu. Vi hörs till helgen

Tjing

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Bra gissat Jenny!

;)

2009-08-29 @ 16:51:40
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0