rolig skoldag


Idag hade vi kunder i skolan. Jag fick en dam med "vitt" hår och med en färgad krans runt med utväxt. Jag färgade om "kransen" i en brunröd färg och la i några paket med slingor uppepå i det vita. Färgen blev jättebra och påminde mig om ACO-kola. Därefter var det dags för klippning. "min" dam ville ha en "rufsig2 frisyr så jag fick gå fram med kniven, ett riktigt roligt sätt att klippa på :) Såväl jag som läraren och kunden blev helnöjda, superkul! Synd att jag inte tog ett kort, fast kanske nästa gång hon ville ju komma tillbaka.

Efter att ha sovit några timmar på soffan är det nu dags att ta med familjen och förflytta oss till sängen. I morgon väntar barnkalas och besök till mormor. Sen ska mosters prinsessa sova över, ska bli så mysigt.


KUSINER. Ebba och Maja, 2 av mina favvo prinsessor ;)

Sov gott
Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0