Hells Jingle bells!

Någon mer än jag som tycker att julen kommer närmare i alltför snabb takt. Blir lika förvånad varje år att den här sista månaden bara rusar iväg. I år fick barnen börja sin klappadventskalender först den 3:e december. Jag hann liksom inte med att december redan var här. Lika med klappar. Tänker varje år att jag ska börja i tid... i tid. Jag har inte ens påbörjat mina funderingar över VAD jag ska köpa än. Jon har bokat en födelsedagspresent till Kalle, det är allt. Och det har ju igentligen inget med julen att göra ens (förutom att han fyller år på julafton). Nej spark i baken på migsjälv. Har i alla fall en dag ledigt före jul, Min julklappsköpardag!!! Alltihopa!!! Något har jag i alla fall planerat. När julfrukosten i Stackmora har avnjutits, Kalle Anka är slut, Tomten delat ut alla klappar, magen fyllts med julmat och jag och Jon lagt barnen att sova. Då... då ska vi ha vårt eget hejdundrande till julfirande.
Plats: Soffan
aktivitet: Tv
Kanal: svt2
Tid: 22.00

Måste ladda med glögg, nötter och levande ljus. Föreslår att alla ni hårdrockare där ute gör som jag!!



Sol Jenny
 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Är det Jocke på tv då!Då vet jag vad jag ska göra ;)

2009-12-07 @ 22:30:41
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Tigge

Ja den julen den julen, de blir ju inte riktigt sig lik i år. Julafton i Stockholm hmmm hur låter de? Känns inte helt rätt men men man lär ju bli så varannat år nu fram över. Man för att inte bryta traditionerna helt får jag väl ringa sådär vi 20 tiden bort till er o säga God jul iallafall. Kram kram.

2009-12-08 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0