Lusth för rakning!!!

Idag har jag haft en sån där roligt kreativ dag på jobbet. Detta tack vara Trasslet (=Joakim Lusth) Han liksom lockar fram den galna kreativiteten inom mig och får mig att skratta mig igenom arbetspasset. "Gör som du vill", "Det blir bra", "kör på bara"... Tänk om alla kunder vore som han :)

Tyvärr tog jag ingen före bild, men jag hittade en från våran Halloweenkväll i Fjäten som får duga:

Joakim är inte bara bra som modell, han är en utmärkt barnvakt också!!


Resultatet får tala för sig själv. Jag ser fram emot att ta emot näste man för rakning!!!
...och nej, Han är inte hjärtvättad. Även om vi gör allt för att printa in vårt namn hos kunderna ;)
          
    


Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Annika

Där är han ju; min pojk!!

2009-12-16 @ 17:23:48
Postat av: Anna Nämd

Det här rockar fett Jenny! Du kommer kanske bli lika bra som mig en vacker dag!!! Hi hi.. Kram på dig lilla arbetsmyra! ;)

2009-12-18 @ 19:40:40
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Tack snälla du.....=)



Jo,Magnus kom hem jättenöjd och stolt och sa att han fått kramar & grattis från dig & Anna,haha...=D

Mm,antar att de går upp ett ljus för oss båda när vi får se det på ultraljud...=)



Massa kramar & ha en riktigt God jul =)

2009-12-20 @ 06:13:47
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Dags att byta profilbild här på bloggen! he he. Du är fin på bilden men inte du just nu...puss puss

2009-12-21 @ 23:16:39
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Anonym

SOLlivet... Anna S O L livet!!! Klart det ska va en bild med sol!!! Fast jag håller med. Kanske du kan ge mig ledigt i morgon så fixar jag det ;)

2009-12-22 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0