Trevlig helg.

Känner ingen trötthet alls, fast klockan är 23.19 söndagkväll. En tid då jag vanligtvis sussar gott i sängen, i alla fall nästan. Känns dock meningstlös att ens försöka så jag passar på att skriva lite i bloggen först...

Helgen har varit riktigt nice. Fredag kom jag hem till dukat bord (plankstek i världsklass) efter en hektisk dag på jobbet. 5 minuters rast (inklusive lunch) och den fem i fem på kvällen. Om jag var slut??? gissa!!  Det hindrade mig dock inte från att ha en toppentrevlig kväll med två av de bästa, Micke och Mona. Klockan blev efter 3 innan vi kröp ner under täcket och sov. 
 
På tal om Micke och Mona så lyfter de nu i skrivandets stund för att bege sig till Thailand, 2 veckor. Men jag är inte bitter... ;)


Lördagen blev mycket lugn med mycket vila. Jon hjälpte mamma och Lasse att få hem deras nya soffa och jag tillbringade hela dagen med barnen. Barnen som förövrig var sååå goa. Kalle tog hand om sin syter hela dagen, fixade frukost, lekte, gjorde snögubbar och bara var underbar. Det värmde verkligen i modershjärtat och fick nästan tårarna att rinna. Han är bara för bäst.

Idag, söndag, tog vi en kaffe med Mona och Micke för att säga hej då. Därefter skulle barnen på kalas och jag åkte ner på salongen för liten egentid och hårvård med Anna. Så skönt att vara där helt själva och fixa håret på varandra. Snygga blev vi också!!!

Ja ja... det är en kass bild å vi är jätterufsiga i håret, men snygga är vi ändå!!! ;)

Hoppas bilderna blir bättre i morgon... vad det blir visar jag i ett inlägg längre fram :)

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Vilka modeller...he he.. Nä jag är inte heller bitter...umpf

2009-12-07 @ 16:55:54
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0