R.I.P. Michael Jackson!!!

Så konstigt tomt... En av världens stora som bara går ur tiden!!!
Jag tänkte bara stänga av datorn och krypa till kojs, men det som möter mig på skärmen kräver faktiskt en kommentar.
Michael Jackson död!!!!

Hade någon frågat mig innan detta var ett faktum så hade jag inte brytt mig, inte ett dugg faktiskt. Jag har länge haft svårt för denna omänskliga varelse. När jag tänker på det är han faktiskt ett riktigt monster. Oavsett om ALLA ryckten är sanna eller ej så finns där detaljer som räcker för att utnämna denna man ("man") till monster. Kanske är det tur att inte fler läser min blogg för då hade jag kanske fått en rad fans efter mig. Men jag kan inte rå för det. Det finns saker med den mannen som får mig att rysa och verkligen önska livet ur honom. Skulle nu allt visa sig vara onda ryckte... så fine. Jag ska då ta tillbaka all kritik, men den risken känns inte överhängande.

Samtidigt finns det något med Michael Jackson som får mig att beundra honom. Han är ett underbarn... han har gjort en rad bra låtar och rör ju sig verkligen som en gud... (ja, numer som en ängel då...) Det finns en hatkärlek till honom. Jag har till och med önskat att jag fått se honom live, för han är och kommer för alltid vara en legend, levande som död.

Nu måste jag verkligen sova på saken.

Sov gott Michael.
Sov gott

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Emma

God morgon!

Dom pratar precis om det på radion...

Känner samma sak om honom, man har någon slags hatkärlek till honom... Men hur som helst R.I.P.



2009-06-26 @ 05:42:09
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Mona

Va farao... ..- sov gott Michael..hallå..vet du hur det låter.. tihii..

-jag kan ju bli upprörd å tolka det fel.. om jag refererar till gårdagen, där du försökte få mig upprörd..not.. tjohoo.. mohahahaha

2009-06-26 @ 07:55:07
Postat av: Anna Nämd

Han kanske inte är död........spooky spooky

2009-06-27 @ 00:38:52
Postat av: Sol Jenny

Anna: Nej vem vet... såg på TV att det redan dras paralleller med Elvis!

2009-06-27 @ 08:59:08
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0