Sommar och sol

Vilka härliga dagar det har varit (är).Jag älskar verkligen sommaren när solen skiner och man kan få några lata dagar med bad och sol. Jon har varit på skogen och fiskat med kompisar och jag har varit gräsänka med två barn sen i torsdags. Någon nöd har det dock inte gått på mig. Tack vare mina goa systrar och underbara vänner har jag haft det toppen. Eftersom det inte blev några vattkoppor som vi trodde och barnen har mått bättre kunde vi ta en sväng både till sommarstugan på Jäsen och till badet vid Orsa camping med kusinerna. I fredags fick vi (jag och barnen) dessutom följa med Mona och Micke på en båttur till Christer och Kattis på Holmen. Där åt vi middag, drack gott och njöt av den underbara sommarkvällen. Nu har min kära sambo kommit hem och jag ska sjunka ner i soffan med honom. I morgon blir det barnkalas för Kalle vid lekkompaniet och vi övriga i familjen funderar på att besöka någon av Moras Playor under tiden.


Kusiner och polare. Ebba och Maja busar runt i bassängen vid Orsa camping!

Glad sommar

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Elin

härlig bild =)

2009-07-02 @ 16:24:46
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0