Sommarlov

Idag har Jon haft sin första semesterdag. Han och ungarna låg kvar i våran stora säng och sussade i morse när jag fick lov att dra mig till skolan. Gissa om jag hade velat ligga kvar, för att sedan mysa med familjen HELA dagen! Men så bra fick man inte ha det. Nej att solen skiner och sommaren äntligen gör sig påmind har man inte mycket för. För mig har dagen tillbringats innomhus, först i bilen sen i salongen och så bilen, in i affären, in till spisen... och nu 19.30 är det liksom inte lika lockande att jobba på solbrännan....

Att Jon nu har semester betyder också att barnen får sommarlov. I torsdags när jag hämtade på dagis slog det oss att det nog var Kalles sista dag på dagis... tur i oturen skulle jag vilja säga för hade jag vetat det när jag åkte dit hade det kunnat bli riktigt sentimentalt. Vet inte hur fjollig man har blivit sen man fick barn, det blir liksom lite vemodigt. Tur att Ebba fortfarande har några år kvar, det känns bra. 


Sommarfest på dagis 

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att det hinner hända nåt innan barnen är friska. =) Är lite trött på både värme och otymplighet vill jag lova. Håll tummarna att det snart sätter igång!

Kramen!

2009-06-25 @ 00:15:49
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0