Här är jag

Jag vet, jag skriver inte tillräckligt ofta. Men anledningarna är flera.

De senaste dagarna har jag haft en förmåga att få kunder som ska göra mer än en sak med sina hår. Det har slutat med övertid, flera dagar. Förra fredagen skulle jag sluta 13.00, men kom från skolan 14.30. Jag skulle ha haft utvecklingssamtal på dagis 15.00, som vi så klart fick skjuta på framtiden. I tisadgs rullade jag permanent på Carran och blev kvar 15 minuter längre, sen fick andra ta över. Detta för att jag skulle på dagisfest. Kom hem 17.00 och 18.00 skulle vi vara tillbaka på dagis, sen var vi inte hemma förren 20.30. Idag skulle vi sluta 15.00, men jag kom inte från skolan förren 17.00. Så är det, hela tiden.

Lite tid har jag dock haft, när jag verkligen försökt ta mig in och skriva. Men två av kvällarna den här veckan har hemsidan jag loggar in mig på varit "ur funktion". Så nej, det är inte bara mitt fel att jag varit borta.

Mer än så får ni inte från mig idag. Jag ska slänga mig på soffan, ta en fika och vila ögonen på TV:n. Sen blir det tidig kväll. I morgon tillbringar jag dagen på Hårteamet. Därefter raka vägen hem för att packa. Lördag morgon drar vi till Furuvik, Jag, Sara, Maria och Marc med våra familjen. Det blir 8 vuxna och 9 barn. Verkar som vi får pissväder men jag hoppas det ska ändras... Trevligt ska vi i alla fall ha!!!

Sov gott!
Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: michaela

hej jenny eftersom jag icke har något sommarjobb så kan jag gjärna ta hand om kalle och ebba någon dag! men jag kommer hem på onsdag . har du lust att klippa min lugg någon dag också? jag betalr dig naturligtsvis om du kanske är på hårteamt och jobbar någon dag. har praktik eller något!

2009-06-13 @ 16:05:23
URL: http://kriiiistall.blogg.sei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0