vattkoppor... glöm det!!!

Vid 1-tiden idag blev jag uppringd av läkarstationen i Orsa. Vi konstaterade ganska direkt att det INTE var frågan om några vattkoppor som barnen drabbats av... attans. Jag var högst tveksam själv men hade hoppats in i det sista. Förutom att det är sommar och varmt hade det passat bra om det bröt ut NU, om två dagar är det för sent! Men NEJ. Sjuksystern var mer inne på allergi (vilket ju inte är kul) eller (vilket skulle vara bättre....) en reaktion på att han haft en infektion i kroppen som gett nässelutslag. Det senare skulle kanske även förklara febern. Hur som haver blir jag hemma i morgon också för att kunna kontakta BVC och höra om vi kan låta allt bero...

För övrigt har vi spenderat dagen på Jäsen med kusinerna och avslutat med middag hos svärpäronen i Stackmora. Nu sussar barnen i våran dubbelsäng och jag ska varva ner med en stund för mig själv i soffan.

Jon..! Ja han är på skogen med några kompisar och fiskar... eller... när jag pratade med honom sist skrattade han och sa något om att han höll på att bli nerskjuten av en raket.... varför??? ja det undrade jag också och fick till svar att de passade på att fira nyår och påsk och allt på en gång!!! Då tyckte jag att jag inte behövde/ville veta mer.

Go natt!!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Mkt trevlig kväll!

Skål /Anna

2009-06-27 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0