Första frånvarodagen

Idag är jag hemma från skolan, för första gången. Anledningen är att Ebba blivit sjuk och eftersom Jon går på jouren idag skulle det vara extremt kostsamt för våran ekonomi ifall han hade varit hemma. Dessutom tror, eller åtminstonde hoppas jag, att det inte är någon större katastrof om jag missar dagens lektion. Ytterligare en anledning till att jag tog på mig dagens VAB är att jag själv känner mig ganska slut. Igår gick jag sista timmarna på skolan med huvudvärk och jag känner mig fortfarande tung i huvudet. Det här är dock ett dilemma som jag brottas med. Jag ska alltid vara så himla duktig och inte missa en enda dag. Spelar ingen roll hur jag mår så ska jag fixa allt. Jag var den enda som stannade kvar i skolan för att vara med på säljkursen, jag var en av fyra som gick på visningen och då bor de flesta, utom jag, i Falun.  Hade t.o.m. ångest för jag begärde ledigt EN dag när vi ska iväg och fira svärmors 60 årsdag. Varför är det så???? Får ta och skärpa mig :)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Hej Gumman!



Ja vi lider av samma syndrom har jag märkt.

Fucking jävla prestationsångest, bra för det blir

ofta bra resultat men priset är rätt högt, trött och slut.. Är det nu... suck.



Men krya på dig, för det mesta är ju livet kul :)



Kram från mig

Anna

2009-03-05 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0