Shopping med topping

Vet ni vad det här är?????

...Det är något jag måste ta tag i innan Jon kommer hem. Blev tagen av shoppingdjävulen i veckan... he he he he!!!
Den här högen är dock för under 1000-lappen och då är det ett par jeans för 500 kr där, med andra ord ganska bra köp om jag får säga det själv. För "normala" tjejer (ja ja, kvinnor/tanter) i min ålder är det kankske inte något konstigt att shoppa lös någon gång i månaden. Jag är dock inte så van med det... vilket dock beror på att pengarna inte brukar finnas. (Jag tycker nog det är minst lika roligt som alla andra)

Hur som haver är jag ganska nöjd med den här högen. Fast det hände något. Mitt i min shopping kom den lilla kreativa djävulen i mig fram och övertalade mig att köpa en klänning. Den var inte bara billig.... den var trasig också, fast riktigt cool. Och den lilla djävulen var envis.
-"Den klänningen MÅSTE med oss hem" 
I bilen på väg mot Orsa kom en ny liten försynt röst upp inom mig. Ni vet den där lilla förståndiga (ja den är liten). Rösten viskar lite försiktigt:
-"När hade du tänkt att du skulle få tillfälle att använda klänningen, även om du lyckas laga den???"

Var F*N var den rösten när jag slängde fram kontokortet?????

Nu hänger kläningen i alla fall här på en galge och väntar på att bli lagad... och använd!

Cocktailparty på G någon??????

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Gahh! Snygga shoppingfynd ser det ut att vara :o) Ibland behövs den där lilla jävulen, så man unnar sig att få shoppa lite. Det är du värd, klänningen är asläcker!!!



Kram

2009-03-13 @ 20:27:32
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Mona

Hoj..har inte vi tagit detta via telefon i dag... hur skall man som OSS kunna nyttja en läcker klänning... finns bara ett svar..i fjällen...!! totalt otippat ...eller inte.moahahahah...ps..idag har eller vänta...ikväll smet jag hem..åh va skönt just nu..men vi har haft en helkul kväll.!!.. som jag brukar säga..med andra ord.. bruka klänningen till påsk!!...åh då ä du ju i fjällen..thihiii



kram å gonatt!

2009-03-14 @ 00:43:04
Postat av: Anna Nämd

Ja vad ska man säga, du vet mycket väl att du plättlätt lagar den där klänningen, hade jag köpt hade jag ju släpat upp till Stackmora, men du fixar ju det själv. Och du ! Tillfällen att använda den på............hallå är du go eller, du jobbar väl inte i vården, dagis eller bespisningen,,,inte det nä! Men vad bra då kan du ju ha den på en visning,mässa,fest,realeseparty,fotning, ja vad som helst kan ju dyka upp. Bindefeldt som jag personligen träffade i helgen tycker nog den ser casuall.. Hi hi



Kram kram Anna

2009-03-14 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0