Bodil är borta!!

Det blir mycket "dösnack" här på bloggen. Hinner inte mer än skriva att jag besökt kyrkogården förren nyheten kom att Bodil (ni vet Bodils minicirkus) har hittats död hemma på gården. Jag har alltid förundrats över denna kvinna med alla dessa djur. Bodil gav mig blandade känslor. Å ena sidan framstod  hon som en riktig knäppgök, å andra sidan fachinerades jag av hennes förmåga att dressera alla djuren. Oavsett så infann sig först en känsla av saknad i morse när jag hörde på nyheterna på radio att hon hade gått ur tiden. Nu kommer jag inte att gräva ner mig över detta (belive it or not), men jag kan ändå inte låta bli och tänka på vad som nu ska hända med alla djuren?????? Hoppas någon vänlig själ tar sig an dem, Furuvik kanske?!

/bild: Expressen

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh my!! Jag var å såg henne i Östersund en gång på storsjöyran... Vilken unik människa och man undrade ju hur det stod till i besticklådan litegrann... Men nog fanken kunde hon dressera alltid!!

2009-05-13 @ 12:35:27
URL: http://pannskrutt.blogspot.com
Postat av: Botta

Vem av dem på bilden är det som är Bodil?

2009-05-14 @ 19:36:00
URL: http://bottasblogg.blogspot.com
Postat av: Mona

-kan inte jag få papegojan öh kakaduan.. :)





Härligt Jenny..

jag blir så glad när du bloggar..saknar det verkligen, när det blir för lång stund mellan varven..(men full förståelse för att det inte hinns med nuförtiden!! vill bara att du skall veta att din blogg är kanon, varpå denna saknad)



kram kram

2009-05-15 @ 07:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0