Dagen med "ups", "downs" och "ups"

Idag har jag haft en dag med både "ups" och "downs". Det kändes så himla bra när jag vaknade. Jag satt i bilen på väg till Falun och bara kände att... "-Det blir en bra dag ida..." (för att citera Jumper).  Det var också bra, ett tag. En klasskompis påpekade t.o.m. att hon tyckte jag hade körde med väldigt mycket tyngder på vårat "powerclass" pass på morgonen. Jag kände mig STARK :)

Sen har jag haft en riktig downperiod under dagen. Irriterad och less.... hoppas jag inte varit allt för mycket "pain i the as".
(hm.... va mycket " " " "... det blir???)

Men när jag så var på väg hem från Falun ringer min kära sambo och undrar om hans föräldrar får ta barnen under natten. Med barnfritt hemma bestämmer vi att beställa pizza (mmmmums, tog en med kebab, lök, annanas, isbergssallad, tomat och strips) och därefter ta en cykelrunda, på tu man hand :) Vi svänger förbi campingen, tittar på bygget av nya strandserveringen, tar en vända till Statoil, cyklar mot brandstationen och ner till cykelvägen efter lillån... till ön, där spöregnent får oss att ta en paus under en björk. Då slår det mig att det är lill-lördag. Vi trampar raskt hem till Mona och Micke och bjuder in oss på ett glas vin medan vi (eller rättare sagt gubbarna) tittar på Roomservice (vi, dvs jag och Mona, snattrar mest).

Så slutet gott... allting gott!
Eller som Mona skulle ha sagt. I morgon: ny dag nya möjligheter!

Sov gott

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Mona

Hur är det möjligt..jag frågar mej gång på gång..



japp Ny dag nya möjligheter!

2009-05-28 @ 06:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0