Ski 1000... festen med alla busen :)

Nu är veckan över, veckan som innebar en hel del fester. Detta betyder att jag nu sitter här och är dötrött, men med en rad roliga händelser rikare.

Festandet började i onsdags då vi tog farväl av treorna i skolan. Mycket trevligt och sjukt kul. Det innebar lekar, uppdrag, mat och dricka och kvällen avsklutades med en krogrunda innan taxin tog oss hem till Sara (min klasskompis). Det var segt att ta sig iväg till skolan på torsdagen, trösten låg väl i att det var lika för alla. Som tur var hade jag lånat Minas alkomätare och redan vi 11 blåste jag 0, därmed kunde jag känna mig lite lugnare när jag tog bilen hem strax efter 2.

Torsdagskvällen blev en lugn historia med grillning hos dahlbergs, några öl och tidig hemfärd. Fredagsmorgonen bar det av mot Ramundberget och ski 1000, en tillställning som däremot blev allt annat än lugn. Vädret kunde inte riktigt nå samma klass som förra året, men solen trängde sig ändå igenom, regnet höll sig borta och blåsten mojnade... partyt var ett faktum. Utan att gå in på detaljer kan jag sammanfatta det hela med mycket dricka, roliga människor, galna upptåg och längtan till nästa års evenemang. Jag säger bara det, har ni inte varit till ski 1000 kan jag varmt rekomendera det!

Nu är jag dock helt slut och längtar till en lugn stund innan sängen kallar. Håll till godo med dessa bilder så länge.



Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja..kanonkul..på alla sätt å vis..

Sammanfattning:

flygtur

Afterskii

Jaegermaister

Postlåda emottages tacksamt

Nya vänner

sovande uteliggare på alla sätt å vis

pisspaus

mer party

känner vi varandra..jag tror hon heter Jenny Ersson



Åh vad jag vill dit igen!!

Boka NU



2009-05-04 @ 08:30:04
Postat av: Anna Nämd

Mona har du en färg tv till salu? En stor!!!



Hi HI / Anna

2009-05-04 @ 11:43:07
Postat av: Mona

Anna... jag hade en hel butik till Salu i helgen - du är för sent ute..skall försöka ha utförsäljning nästa år också!..snacka om att jag är rik nu..åh ändå sov jag på jobbet :) mohahahaha



2009-05-04 @ 13:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0