Stick som stick... vad var det vi fick!!!

Nu har jag tillbringat mina första två dagar i skolan, utan mina gamla goa klasskompisar. Onsdag började vi med träning som vanligt, jag med Anna som personlig tränare i gymmet (tack för det Anna!! Nästa gång kör vi hårdare...). Eftermiddagen trippade jag efter mina nya klasskompisar in i studion, men bara för att bli utslängd av Tom. Fa......N Jag blev förvisad, inte 1 klass under mig, utan 2! Nog för att det är superhärliga killar och tjejer i den klassen, men på det här viset blir jag ju ALDRIG klar i skolan. Nu berodde det, som tur var, på en uppgift jag skulle redovisa.....

Idag, torsdag, har jag i alla fall fått vara med mina nya klassisar. Fattar ni att jag blev välkomnad med både fina ord och kramar. Det värmde verkligen och det känns såååå bra. Kommer aldrig glömma "MIN" klass, men det är toppen med mina nya klassisar också. Idag stod långhårsuppsättningar på schemat, för mig en välbehövlig repetition. Dessutom lär man sig alltid olika saker med olika lärare, vilket betydde att dagen även inehöll mycket nytt. Tack för det Anna :)

Nog om skolan. Måste berätta en rolig fadäs som hände här hemma. Anna hade skickat med mig en liten påse med produkter till mig och Jon. Jon har länge velat ha en deo fråbn grazette, eftersom den är så bra och en av de få som han inte får besvär av (kliar eller eksem). I påsen låg en deo! Morgonen efter gick Jon upp, tog sin deo, strök på under armarna och "släppte ner" armarna efter sidorna. Där satt de... han fick nästan inte upp dem igen, de satt fast. Han tittade på sin nya deo och läste:
"Wax stick"
Deon var ingen deo utan ett wax stift..... Jag höll på att DÖ av skratt när han berättade det. För att inte tala om vad Anna gjorde. Som Tack för nöjet ska han dock få hämta ut en RIKTIG deo på salongen!!!


WAX STICK:  Dare to be... differant. People want to feel your magic!!!

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Me love you longtime! Nu skrattar jag ju ihjäl mig ....IGEN...ha ha

2009-11-19 @ 22:03:23
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Mona

Jon han kan han ;D

2009-11-20 @ 07:02:33
Postat av: iana

Gaaaaha ha ha ha hahahahahhahahahahhahahahaaaa!!

Tokigt det kan bli!! :)

2009-11-20 @ 11:53:07
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0