En helg med attityd!!

Om jag trodde helgen var till för att vila upp mig... ja då hade jag fel. Ska bli skönt med måndag i morgon så man får vila upp sig och "bara" jobba. Vad har då hänt i helgen??? En hel del.

Redan i fredags drog vi igång renoveringen av salongen. Det röjdes, rivdes tapeter, kastades, flyttades, städades, och så vidare... ända fram till fem. Då blev det en snabb dusch och smink på för att sedan bli upplockad av Annika. Därefter bar det av mot Rättvik och bowlingen där vi skulle avnjuta årets första julbord till underhållning av Svenne Rubins. Men partybrudar som vi tydligen är nöjde vi oss inte med det utan fortsatte kvällen med ett besök i Limbygården, Grönklitt. Efter en lång natt kom till slut Jon och plockade upp oss 5 på morgonen. Och helgen hade bara börjat....

Efter en powernap begav jag mig åter ner på salongen för fortsatt renovering. På dagschemat stod tapetsering, skyltning, mer städning och skurning. Så höll vi  på tills det var dags att åka hem och äta middag. Lördagskvällen blev, som ni säkert förstår, ganska lugn. Redan 22.00 sov jag och tog igen fredagens sömn...

Söndag morgon gav jag mig så iväg igen för att få klart det sista och se vår nya, coola salong ta form. Shit, jag tror vi får tuffaste salongen ever... VI ÄR GRYMT NÖJDA!
Nyfiken på stilen??? Här kommer några ledtrådar.


     

Se hela bilden    

Vill du se mer?! Välkommen in på Hårteamet, eller kolla in Annas blogg (hon har snott min kamera och skulle lägga ut bilder så fort hon hann). ;)

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Jenny! Du är fan bäst, du kan verkligen få till det med de rätta orden, så är det bara. Och bilderna ja det var en bra hint! Tusen o åter tusen tack för hjälpen i helgen. Vi ska dricka skumpa senare...hi hi. Kram, ses imorgon./ Anna

2009-11-29 @ 23:26:43
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0