Hårteamet... nu!

Då var första dagen i den "nya" salongen avklarad. Det är såååå snyggt!! Det är fortfarande lite "bakom kulisserna" att fixa, men underbart att arbeta när det är så snyggt omkring sig, I LIKE :)

Jag har ju redan gett lite ledtrådar, i form av bilder, i förra inlägget för att ni skulle få en vink om hur det såg ut. Dessutom har säkert en hel del av er kikat in på Annas blogg, men jag måste ändå bjuda på några coola bilder jag tog idag.

Hårteamets skylt "lyste" snyggt i morse mot den annars så grådassiga himlen


Sen några bilder jag snott från Annas Facebook, internet är inte riktigt med mig, det tar sån tiiiiiiid....
(de flesta bilder är trots allt tagna med MIN kamera ;) ...)

     

Men här kommer nog ändå en av mina "favvo"bilder.
Låt mig presentera "SALONGSKULAN"



Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Salongskula-fotot blev VERKLIGEN skitbra när man även fick se den via datorn..



ting

2009-12-01 @ 06:25:54
Postat av: Anna Nämd

Ja den bilden var asgrym....See you in twentie minutes! Kram

2009-12-01 @ 08:04:38
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0