Leksandsspelarna dopade!!!

Hade inte tänkt skriva blogg på några dagar eftersom jag har haft (och har ytterligare några dagar) fullt upp. Men så tittade jag in på aftonbladets sida och retade upp mig.

Leksands läkare misstänks ha lurat till sig vaccin mot svininfluensan, genom att påstå att det var till högriskpersoner, och vaccinerat hela hockeylaget!!!!

JA, JAG BLIR FÖRBANNAD!!!!!

Det hela har igentligen ingenting med Leksand att göra, trots att jag nog innerst inne alltid kommer att hålla på Mora. Och Leksand må ha en underbar hejaklack... men va F-N hjälper det när där finns personer som myglar på det här viset?!!
Här sitter föräldrar och väntar på att få vaccinera sina barn som lider av riktig astma och kanske ännu värre fel. Och så ska dessa så kallade elitidrottare tränga sig före och sno vaccinet från bättre behövande små barn... att dom inte skäms!

Nej, DOPADE är vad de är! Och det är vad de borde dömas för!!!

FY LEKSAND!! FY!!!!

GRrrr

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev skitförbannad när jag hörde det på radio- GRRR! :/



Ja, du får se till att klämma in en Örebrotrip snart! ;)



Kram kram

2009-10-29 @ 21:07:27
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Mona

jA..JÄVLIGT IDIOTISKT



Däremot tycker jag väll att det enbart är läkarens jävla fel (alt att den som har hittat på detta) för spelarna är nog inte helt insatta i regler som gäller på vårdcentralen..(jag har knappt koll själv) utan de har nog helt enkelt bara frågat efter vaccin alt blivit uppmanade att ta det



-sen är det säkert ett antal som är insatta, men inte protesterar (såklart :)



Vad ville jag med denna kommentar ...döhh.. tja..det var väll att man inte skall dra alla över en kammmmmmm... huvudansvaret, tokfan..det måste ju vara läkaren som har haft möjlighet att utföra detta illdåd!

Må han drabbas av värsta Svininfluensan mohahahahaha

2009-10-30 @ 08:12:07
Postat av: Anonym

Jag menar självklart inte att dra alla över en kam, och självklart är det läkaren som står ansvarig. MEN samtidigt är det idrott vi pratar... ett team. Det är ju inte bara den som gör mål som får guldmedaljen, utan även tränare m fl. Alltså borde samma sak gälla åt andra hållet. och lite koll har de väl! Fast det är klart Leksands IF kanske består av en hög IQ-befriade nördar som inte läser tidningen och inte har koll på vad som sprutas in i deras armar... ;)

2009-10-30 @ 08:28:27
Postat av: Mona

Just deeee.... En del är nog def. IQ-befriade så där håller jag med !!!

2009-10-30 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0