Possitivnegation!

Sitter här och tänkte skriva ihop ett smaskigt roligt inlägg. Men så var det det där med ämnet igen....

* Ikväll är det Körslaget och jag ska sitta bänkad framför TV:n för att heja fram Äldalens kör med Stefan i spetsen. Extra kul eftersom Annas (min svägerska) svärmor ska vara med. Tjoho jag längtar...

* Har haft en toppendag på jobbet. Vi har haft internutbildning på jobbet och gått igenom både klippning och färg. Så lärorikt och nyttigt. Längtar redan tills jag står på salongen igen....

* Idag har barnen sprungit runt i potaislandet och plockat potatis med pappan, farmor och farfar m.fl. När jag träffade dem var båda ungarna bruna från topp till tå av jord och smuts. Men skitiga barn är glada barn...

*Så skönt med en hemmakväll med familjen. Vi ska göra varma mackor och mysa med barnen. Jag älskar min familj....

* Tänk va skönt..... NÄÄ! Jag ger upp!!

Shit va det ska vara svårt att hålla humöret uppe när hösten kommer. BLÄ!!! Jag stör mig på allt och orkar inte ta itu med det. Försöker börja plocka med det blir bara lite här å lite där.... tvättar, men ändå blir högen bara större och större. Nej nu slänger jag hälften av kläderna för då MÅSTE ju tvätthögen i alla fall bli hälften så hög, eftersom alla kläder ändå verkar ligga där.... Å sen alla papper, räkningar, leksaker, smutsiga fönster.... fy och usch!!!

Måste ta mig i kragen nu... NU!!
Nu gör jag det... gå nu   NU!!! Fort!!
.......... HALLÅ gå då...!

Hej.... då

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja vi hade det trevligt idag! Hoppas ngt fastnade ;).Du vet att efter jobbiga perioder så kan det bara bli bättre...Så vad kommer efter hösten, jo vintern..tjoho. Då blir allt bra! Kram på dig, kram akidsen också.

Anna

2009-10-03 @ 19:39:25
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Mona

Skärp dig..klipp dig å skaffa ett jobb.. tihiiii..



kram kram kram å hångel

2009-10-04 @ 08:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0