Kanelbullar.

Hade en liten idé om att fixa ett träningspass varje helg... det sket sig redan efter en vecka. Ja Anna, jag vet att du försökte igår, men jag var inte alls i form med det. Idag hade jag tänkt göra en tur men det slutade med maratonfika. Började med frulle hos syster, dvs macka och kaffe, som pågick fram till lunchen, korv med bröd och kaffe. Därefter tog vi en snabbvända hem innan vi åkte till Mange och Anna för kaffe och nybakade kanelbullar. För vem kan motstå det??? Inte jag, och kan man dessutom skylla på att det är kanelbullens dag så är man ju tyfri...
Dessutom propagerade Anna för att det är långt kvar till beach 2010, och plötsligt fann jag fördelar med att INTE fira julen 2009 i Thailand :) Men Anna påstod också att med hennes recept satte det sig bara på brösten. Jag klämde i mig 4 stycken så nu är det bara att vänta och se...


/bilden lånad/

Nu ska jag ta dagens sista fika... men den här gången blir det te och smörgås. Jon har dessutom lovat att han ska fixa filmvisning, me like :)

Sol Jenny

PS. Kan medela att jag fått uppgifter angående min USA-kompis. Han har tydligen blivit anhållen för olaglig vistelse i landet..??? Om han sitter inne eller är på fri fot vet jag dock inte. Väntar på vidare information... DS. :(


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Får dra ut varandra om det ska bli nåt ;)

2009-10-06 @ 21:29:59
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0