Underfundiga barn

Vaknar upp till en underbar morgon här i Storfjäten. Himlen är blå, snön ligger vit på fjället och kaffet ryker i koppen. Ute på altanräcket står två pumpor som Joakim hjälpte Kalle och Ebba att karva ur igår. Halloweenfirandet kommer visst fortsätta i Räsens stuga. Han berättade igår att han köpt både godis och en svart tårta att fira med... perfekt med männsikor som engagerar sig så jag slipper ;)
I morse satt Kalle och Ebba och la pärlplattor. Mona gick förbi för att se hur det gick varpå följande konverstion utspelade sig:

Ebba: -Vet du, när jag var liten låg jag i mammas mage!
Mona: -Jaaa! Men där skulle du inte få plats nu..?!
Kalle: -Nej, för nu är porten stängd!!!

Hi hi... Den pojken har så bra svar på tal ibland.

Ha en underbar dag allihopa, det ska jag ha.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja dom kan de små. Gillade Räsen muffinsarna?



Kram A

2009-10-31 @ 13:52:35
Postat av: Joakim Lusth

Ja, det var awesome! Ska du itne lägga upp ngn bild från kvällen? :D

2009-11-02 @ 01:27:14
Postat av: Svärmmor

Farmors kloka barnbarn,tänk vad ska det bliva.

2009-11-02 @ 17:31:39
Postat av: Malin HÅ

Hahaha, de kommentarerna måste du ju bara skicka vidare till någon sån där bok "Ur barns mun"...

2009-11-03 @ 19:10:19
Postat av: ´Mona

Haaaalllååååååå...nu är det väll dags igen.. - för ett blogginlägg såklart!

kram

2009-11-09 @ 11:03:28
Postat av: Anna Nämd

Blogga blogga blogga

2009-11-10 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0