go morgon god morgon... en GOD morgon!

Nu är det morgon i Melbourne, även om ni därhemma säkert precis gått och lagt er. För mig är det dock dags att gå upp för att packa väskorna en sista gång, ta en sista dusch här i Melbourne. För att sen tillbringa en sista underbar dag här i Melbourne för att sen lämna Melbourne. Det känns så bra.

Vi hoppes på lite sol så vi kan lapa D-vitaminer samtidigt som vi fyller på B-vitaminlagret med hjälp av malt och humlesoppa. Kanske tar vi även och strosar runt lite i stans kvarter för att bygga på våra muskelmassor. Jodå det är rena hälsoresan det här!

Med tanken på att vi faktiskt åker snart... på riktigt, känns det också lite vemodigt att lämna den här stan. Jag känner alltid så när jag är ute och reser. Plötsligt dyker allt härligt, underbart och roligt kring resemålet upp. Jag vill hem så det skriker i mig, men som vi och många andra sagt till oss. "Det finns värre ställen att va strandsatta på". I min kamera har jag över 1500 bilder. När jag kommit hem ska jag delge er min resa mer detaljerat och bildligt, om än inte med alla ;)

Nu ska jag ta tag i väskorna. Ses till helgen!
TJOOHOOOO! :) *GLAD*

Sol jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Blondie here....hm glömde vad jag skulle säga....Love you! ;)

2010-04-25 @ 06:27:24
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0