Snabb rapport fran Aussieland!!!

Antligen internet!!!
Liten snabbresume av mina dagar sa har langt.
Resan= har gatt bra. Gick battre an jag trodde att befinna sig i luften 22 timmar. Med egen tvskarm dar man kan valja bade filmer musik och spel hade man fullt upp... he he.
Melbourne= en mysig stad full av varerande arkitektur, mysiga matstallen och trevligt folk. Vi har strosat pa stan tagit nagon ol och haft det bra.
Aqvarium= Vi besokte Melbourne aquarium i onsdags dar vi roades av pingvinernas roliga "lekar" och beundrade rockor, hajar, skoldpaddor mm som simmade ovanfor vara huvuden.... lackert.
Great ocean road= igar, torsdag, gjorde vi en heldagarstripp med buss langs great ocean road. Pa vagen sag vi koalor, kangrur (om an pa laaaangt avstand), vackra klippformationer mm.

Idag blir det nog ett besok i fangelset.... oh....!!!!

Ikvall borjar sjalva eventet och pagar till mandag darefter vet vi annu inte vad vi ska hitta pa. Vi ska bestamma oss under dagen.

Hoppas kunna uppdater igen langre fram under resan. Bilder kommer efter hemkomsten.

Saknar mina nara och kara dar hemma. Nasta gang ska jag ha familjen med mig, sa mycket lattare. Saknar dom sa.

Snart bara en vecka kvar. Mycket man har kvar man vill gora, men det ska bli skont att komma hem.

Kram
Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0