En sån dag... vecka!

Det finns bra dagar, det finns dagar som är OK. ...och så finns det dagar som är som idag! Det finns till och med hela veckor som ät toppen, även om de flesta veckor är OK... och så finns det veckor som den här! Visst har jag varit med om värre och det finns folk som har bra mycket sämre liv än mig (jag gillar faktiskt mitt liv), men den här veckan har varit.... låt oss kalla den "annorlunda".
Visst låter det otroligt att ett liten barn skulle käka köttbullar, ramla av stolen och sticka gaffeln rakt i sin egen hand. Så man måste in till akuten och bända loss gaffeln...
Visst låter det normalt att all kommunikation, oavsett om det gäller tåg, telefoni (banne mig mellan människor också), bara slutar fungera i skåne så fort kvicksilvret kryper under -15 strecken eller små vita flingor syns i luften... medans det fungerar i sibirien??????
Nu har inga köttbullar intagits och jag har inte varit i skåne, men jag skulle inte tveka om att tro på det om jag hörde en sån historia. Skönt nu har jag fått avreagera mig och siktar på en lugn och avslappnad dag i morgon för att sedan möta helgen med kraft och glatt humör!
Måste ändå avsluta dagen med lite humor! ha ha...
...och om JAG är den enda som tyckte den var rolig så snälla unna mig det ;)
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ha ha fattade alla liknelser....ho ho ho men nu blir det bra, bättre, bäst! See ya Babe! Puss

2010-12-02 @ 22:17:23
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0