Bröllopstider...

Det är lite si och så med inspirationen när det gäller bloggandet just nu, samtidigt saknar jag det... Jag älskar att få skriva av mig om stort som smått men när det blir för mycket i livet läggs det ändå på hyllan. Men mitt i min stressiga vardag har det varit några otroligt roliga, härliga och fantastiska veckor som jag nu har bakom mig. Efter månader av planerande har min kära lillasyster blivit gift med den bästa mannen man kan tänka sig. Han är så härligt rolig, omtänksam och bäst...


Bröllopet gick så bra. Kyrkan fylldes av kärlek, vacker musik och massa goda vänner och släkt som kommit för att se det vackra paret skrida fram till altaret. Festen ägde rum i hembygdsgården där det blev middag med roliga tal och dans till bästa partybandet "Woospjuks"




STORT GRATTIS KÄRA SYSTER OCH UNDERBARA ERIK. JAG ÄR SÅ LYCKLIG FÖR ERAN SKULL!

Nu lägger jag bröllopsbestyr bakom mig och tiden "EFTER BRÖLLOPET" är här. Detta innebär nya utmaningar och äventyr.

Spännande :)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: ulle

Fina fina allihopa....såg bara en hemsk bild framför mig, att den dagen jag förhoppningsvis blir gift så kanske det inte ser så gulligt ut om Emil och Filip lägger ut blomblad...för när den dagen kommer lär dom ju vara över 30 år hahahaha. Kram

2010-02-26 @ 15:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0