Tärnzilla....

Det är inte klokt vad tiden rinner iväg... och jag som annars tillbringar alltför mycket tid vid datorn har inte ens haft tid att uppdatera bloggen tillräckligt ofta för att ens vara i närheten av godkänt. Men nu är i alla fall syrrans möhippa avklarad. Jag förstår inte varför allt ska va SAMTIDIGT jämt, och det blir bara värre och värre för varje gång fast jag varje gång bestämmer att det ska bli bättre nästa gång. När brorsan gifte sig var det midsommar och alla vet ju hur det är med tid då (även om jag NU förstått att jag då hade "mycke" tid) När Jons syrra gifte sig gick jag gravid genom bröllopsplaneringen, svärmor försökte ta mått till Tärnklänningen när jag var i 8:e månaden ( En klänning som skulle bäras efter förlossningen) och jag planerade förbrilt möhippa med en nyfödd Ebba på armen. Mitt i detta dör min morfar och bröllopsbestyr varvades med besök på begravningsbyrån. Nu återstår två veckor till Syster Saras bröllop. Jag lovade mig själv att denna gång skulle mitt tärnuppdrag inte bli lika kaotiskt... ÖÖööööhhh! Hur nu det ska gå ihop med fullbokat på jobbet, två dagar i veckan i Falun, barn, hus, mormor som flyttar in i lägenhet och morbror tar över huset och på det slår jag till och vinner en tävling till Australien som betyder att jag måste lägga ner en hel del tid på mitt nästa tävligsbidrag. Planeringen till Möhippan kan jag nu i alla fall lägga bakom mig (tack alla underbara vänner till mig och syrran som gjorde den så bra, och extra kram till Syster Maria som fixar och gör mig så lugn, Salla som ordnade den otroligt roliga inspelningen och Tina och Stefan som tog emot oss i Smedjan och på gården) Nu återstår bara två veckor sen är mina och Jons syskon gifta och klara så då ska det kanske vara klart med alla dessa bröllops bestyr ;)

För övrigt har jag gjort ännu en rakning av Joakim... ME LIKE. Ser redan fram emot nästa gång då vi har ännu en rolig idé klar som ska skapas. Tack Joakim för att jag får leka av mig med dig :)

Trött nu men bilder på allt detta kommer senare.

Natti.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Kort o gott: Du är en Rockstar! Kram o sov gott!

2010-02-08 @ 22:42:44
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

P.s du glömde Lars....

2010-02-09 @ 21:28:54
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Eva

Just det;) Hoppas allt är bra:) Kramen

2010-02-10 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0