make over!

Det är en he del som är kvar att fixas inför australienresan. Jag är själv förvånad över att jag varken känner nervositet eller direkt panik än. Hur jag än vänder och vrider på det så visar sig nervositeten inte ett dugg. Tror hela tiden att imorgon, imorgon kommer det nog. Men inte, jag känner mig kolugn.. på dagen vill säga!

Hela nätterna plågas, och ibland roas, jag av de mest knasiga, virriga och tokiga drömmar man kan tänka sig. Från att min egen mor har varit och piercat sig på det mest tokiga stället till att jag gjort slut med min älskade sambo. I natt handlade den (drömmen) om själva avresan till Australien. Allt var kaos! Anna kom för att hämta mig. Packat hade jag inte ens börjat göra. Kläderna var inte tvättade och resväskan var borta. Allt bara snurrade i huvudet och jag visste inte hur jag skulle få ihop allt... Ja min nervositet och resfeber verkar få utlopp mer än väl i mina drömmar.

Idag har jag i alla fall fått lite gjort. Dockan har fått sig ännu en omgång färg... men det är nog flertalet färgningar som återstår innan resultatet är ok. I morgon hoppas jag dock få till det så pass att vi kan finjustera klart det när jag är i Falun på måndag.

Förutom dockan har jag och Anna, tillsammans med Michaela, varit på salongen och gjort make overs på oss själva. Så:
Klippning/färg: CHECK!

 

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ha ha ja det var en mysig och kreativ dag! Thank you babes! <3

2010-03-27 @ 21:49:25
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Mona

Snyggingar;)

2010-03-28 @ 04:03:42
Postat av: majlis

jättesnygga tjejer, duktiga frisörer.

2010-03-29 @ 22:10:21
Postat av: ulle

din present väntar på emil&adam.......kram

2010-03-30 @ 07:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0