Billig fylla....

Ohoj... det svänger ju! Fast jag vet inte om det är på något bra sätt. Började igår på jobbet då det plötsligt slog lock i öronen och ganska snart kände jag mig yr... sedan dess har det hållt i sig. La mig i sängen med Ebba för att läsa igår och hade värsta taksnurret. vaknade i morse och kända samma sak. Vid frukost började det dessutom liksom "kvittra" i ena örat så fort någon (eller jag själv) sa något. Till slut gick Jon och hämtade hörselkåpor till mig och det var sååååå skönt. Yrseln känns som en salongsberusning... ??? bra??! Nja, vet inte. Kanske inte med tanke på att jag ska iväg och jobba, köra bil och sen ha 4års kalas här hemma. Har fått indikationer från flera håll, både på FB och från andra jag känner som varit med om samma sak eller jobbar inom vården, att det låter som ett virus som satt sig på balansen. Dessutom påstår dom att det kan ta tid att bli av med. Hum....! Hoppas fortfarande att det ska gå över av sigsjälv, men vi får väl se. Nu måste jag i alla fal iväg till salongen. Vi har tjejer där som väntar på att bli fina till kvällens bal.

Tjing

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0