Ebba 4 år


Tänk vad tiden går (läs; rusar iväg). Det är nu fyra år sedan jag kände hur något var på gång, kände hur magen började bli orolig och hur "värkarna" (ja.... jag har ju aldrig fattat att jag haft värkar förren jag varit öppen 8-10 cm, men tydligen är det de där lite oroliga i magen...) så började bli regelbundna. Det är fyra år sedan jag låg i min säng och försökte vila, medann Jon körde gräsklipparen runt på gården med Kalle. 4 år sedan våran lilla prinsessa kom till oss.

GRATTIS EBBA, MAMMAS HJÄRTA. JAG ÄLSKAR DIG!



Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Tack för tipset Jenny,jättebra =)!!

Sportflaska ska jag absolut packa med..!!!



Ja,kanske inte är så dumt att öva in några tecken innan..jobbigt att inte bli förstådd =P

Kramar!

2010-05-26 @ 21:06:37
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ja fasters prinsessa det syns tydligt att hon är, en superduperunge....Vi kommer på lördag med ket!!

2010-05-27 @ 10:23:53
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0