mediakåt... vadå jag??!

Efter resan till Australien fick jag fylla i en utvärdering och bland annat svara på frågan om deltagandet i eventet gett någon reklam för skolan! Jag tänkte genast på responsen jag personligen fått efter min resa (ja även innan). Känns helt galet hur människor här hemma har brytt sig både med gratulationer till medaljerna och tankar till oss när vi blev strandsatta. Tack alla goa människor. Så om det gett reklam... jo ialla fall för mig. Sen är det vl upp till var och en hur man visar upp vad man gjort och åstakommit för att få all respons. Idag kom det 4e repotaget som handlade om denna resa Denna gång i DD där vi (jag och Emma, team hårteamet) fylde upp förstasidan samt en helsida med flera bilder i tidningen. Skynda er ut och fixa något kvarvarande ex, eller läs artikeln här.

Frisörelever i Orsa tog pris i Australien
Frisörelever i Orsa tog pris i Australien

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Du är duktig du gumman!

You rock! Nu är det bara att jobba hårt och visa alla vad jag redan vet....

2010-05-07 @ 18:34:49
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack!F och E hälsar!

Vad kul att d går så bra för dig!Grattis!

2010-05-10 @ 22:32:41
URL: http://ellasmammasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0