Godis för mitt ego

Det har varit ett fantastisk mediauppbåd såväl före som under och efter Australienresan. Nu, en månad efter hemkomsten, har det lugnat ner sig... trodde jag i alla fall. För några dagar sedan ringde Jons farmor från småland och säger att hon sett mig i "Hemmets veckotidning"  ...???? Jag förstod ingenting men kunde inte annat än att parvla mig in på konsum och inhandla ett nummer, och visst var det så. Efter att ha bläddrat några sidor fanns jag där:


"Eld håret"
ORSA. En resa till Australien blev priset för Jenny Ersson som vann en frisörtävling vid Frisörcentrum. Fantasi var tävlingens tema för håruppsättningarna och för Falu-Kuriren berättar Jenny att det var systern Sara som inspirerat henne. Systern får nämligen efternamnet Eld som gift, och det är också eld som Jenny försökte få fram i tävlingsfrisyren. Nu väntar en internationell hårtävling i Melbourne för Jenny.
Foto: Börje Lindh

Visst hör ni!...lite "kändispoäng" har man väl dragit in de senaste månaderna, he he ;) Man kan ju undra var man ska dyka upp härnäst! Radio eller Tv kanske (*FNISS*)

En plats jag redan finns på är nätet. Kolla in dessa underbara hemsidor:
http://www.harteametiorsa.se/
www.sverigegrejer.se

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja vad ska man säga...du är fan BÄST! Puss o trevlig helg!

2010-05-28 @ 18:45:42
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0