Patriks combo lite här och där.

Men vad jag har varit dålig på "riktiga" inlägg den senaste tiden. Har liksom fuskat till det med korta inlägg och bilder från mobilen. Nu är det så dags för ett längre inlägg direkt på datorn... luren får ligga där den liggar ;)

Ligger nu i soffan och vilar ögonen på TVn och dansbandskampen. På gränsen till pensionärspoäng kanske men ganska lagomt när man är lite "dagen efter" och laddar för en tidig söndagsmorgon vid slaktbordet. Bara några band har hunnit göra sina framträdande, och det har faktiskt varit förvånansvärt bra, men jag har redan en favvo och dom har ännu inte spelat. Hur jag kan bestämma mig utan att ha sett alla???? Jo, förra helgen hade Lars och Mange gemensamt 40 årskalas där mitt "dansbandskampsfavvolag" (så det ordet ni....) spelade. Kanske sista spelningen innan deras STORA genomslag. Bandet är Patriks combo. Ska bli spännande och se hur de klarar sig mor konkurransen men dessa underbara killar ler jag bara jag ser :)



Tyvärr har JOn flyttat runt lite sladdar och våran andra dator (där vi spar bilder) ligger lite nere. Därför blir det inte bättre bilder än så här från festen idag. Jag ska dock slänga ut en och annan bild bara kameran blivit tömd!

Nu ska jag hålla tummarna för mina tre killar i Patriks combo så det blir lite svårt att skriva mer...

Tjing tjing

Sol Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0