Vad är på gÅNNg...

Jag är verkligen inte i bloggtagen nuför tiden... men jag tror det återkommer. Tills dess skriver jag lite då och då när andan faller på, som nu!
Jag måste ju bara berätta om våran släkthelg i Ånn. För 2 veckor sedan packade alla syskon (4 stycken med familjer, dvs 8 vuxna och 9 barn) och våra föräldrarihop vårt pick och pack och drog norrut. Målet var Ånn där Lasse och Ulla bor. På plats var även deras underbara döttrar Sanna och Lina somt Linas gulliga son Nemo. Nemo är för övreig den enda jag vet som bär det namnet förutom min egen son :) Mitt bland de Jämtländska fjällen spenderade vi några härliga dagar tillsammans. Det fiskades öringar, gräddades kolbullar, vandrades i fjällen, besöktes sagolika platser, spelades och sjöngs... helt underbart. Bilderna får tala...
Mamma: Pappa:
Barn:
*
Måste bara avsluta inlägget med denna underbara bild på min gofis <3
/sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0